+32(0)478 48 52 05 info@crisscrossing.be

Ondersteuning van marketing en verkoop

Hebt u het gevoel dat u steeds achter de feiten aanloopt? Of dat uw marketinginspanningen niet genoeg return opleveren? Klaagt sales over het gebrek aan ondersteuning? Of kunnen klanten niet de juiste informatie terugvinden binnen uw organisatie?

CrissCrossing als operationele marketingpartner

We werken aan het volledige spectrum van het commerciële proces, van de klantenwerving (‘sales funnel’) tot de klantentrouw (‘loyalty’, ‘retention’). Iedere stap in het proces bekijken we vanuit 6 invalshoeken.

Voor ons is het even belangrijk welk beeld potentiële klanten van uw bedrijf hebben dan hoe ze het ervaren om klant van u te zijn. Iedere stap heeft zijn eigen benadering nodig, maar het moet toch als één vloeiend geheel overkomen. Wij belichten daarom iedere stap van het commerciële proces vanuit 6 invalshoeken en bepalen samen met u waar er moet aan gewerkt worden. Dit is een dynamisch en continue proces waaraan één of meerdere dagen per week/maand/kwartaal aan werken.
E

Wat zijn de feiten en cijfers?

Meten is weten. En deze wetenschap is de basis van een goed plan dat doelgericht meerwaarde wil creëeren. Buikgevoel alleen volstaat niet meer. Wat kunnen we voor u doen?

  • Markt-en doelgroeponderzoek
  • Verkoopsanalyse en business planning
  • Analyse van digitale kanalen (UX, analytics, …)
  • Audits
  • Opstellen meetplannen (metrics) en rapportering
E

Welk kanaal gebruiken?

Wij onderzoeken waar uw doelpubliek actief is en welke kanalen we best gebruiken om ze te bereiken. Wat kunnen we voor u doen?

  • Website en e-Shop
  • Sociale media pagina’s
  • Video en animaties
  • Infographics
  • Drukwerk
  • POS (digitaal & analoog)
  • Manual.to
E

Welke boodschap overbrengen?

Vertel de klant wie je bent, en ga niet uit van de veronderstelling dat die je kent. Wat kunnen we voor u doen?

  • Branding
  • Contentcreatie
  • Nieuwsartikels, blogs en vlogs
  • White papers
E

Hoe met je publiek omgaan?

Hoe je omgaat met je klant – doorheen de volledige klant – bepaalt wie je bent. Hier komen perceptie en de klantenervaring samen. Wat kunnen we voor u doen?

  • Sociale media
  • Klantentevredenheid
  • Klantentrouw
  • Monitoren van sociale media
E

Wat brengt het op?

Omzetten naar commerciële meerwaarde. Wat kunnen we voor u doen?

  • Online advertising (via Google, Facebook, LinkedIn)
  • Remarketing
  • Social selling
  • Verkoop via platformen (Amazon, Bol.com, …)
  • Integratie online-offline
E

Hoe alles te integreren?

De verschillende componenten op elkaar afstemmen tot één gestroomlijnd geheel. Wat kunnen we voor u doen?

  • Planning en implementatie
  • Interne efficiënties door gebruik van technologische toepassingen
  • E-business
  • Product management
  • Data beheer

Onze realisatie voor Jardi d'Jo

Manier van werken

We starten met een grondige audit en brengen verslag aan u uit. Samen met u bepalen we de werkpunten, de klemtonen en de planning. Kan er beroep gedaan worden op interne krachten, of is er niet genoeg expertise aanwezig en besteed u liever alles aan ons uit. U weet best wat uw organisatie nodig heeft.

Op basis hiervan stellen we een team samen en maken we duidelijke afspraken over budget, tijd en klemtonen. We kunnen één of meerdere dagen per week/maand/kwartaal voor u werken. U bepaalt het tempo en prioriteiten.

Transparantie en duidelijke communicatie is heel belangrijk voor ons, en we willen dat u op ieder moment op de hoogte bent van waar we aan werken en wat de vooruitgang is. Hiervoor gebruiken we online tools zoals Trello, maar dit kan ook via een korte telefonische briefing. U ziet maar wat best voor u werkt.

We are now working several years together. From the very beginning we appreciated his commitment and his positive attitude. His expertise for us is very complimentary. As well product wise (because of his past experience and ongoing activity in retail) as in the specialised area of e-commerce he bring us creative approaches. He even stears the implementation of his own ideas to assure everything gets done correctly. He endeavours to limit the cost for your clients with KMO portefeuille. He is very flexible and loyal to his customers. It is great working together! Keep
Paul De Neve

CEO, Scala Plastics

U kunt ook support gebruiken?

 

Waarom CrissCrossing?

Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.

Tijd voor een gesprek?

Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.

Data management & duurzaamheid

Ik was toch wel aangenaam verrast dat op het Forum 2019 van GS1 – een congres rond product data management en barcoderingen – er gepeild werd naar het duurzaam consumentengedrag van het publiek. De resultaten waren echter niet zo verrassend. Het toont wel aan dat er op alle fronten nagedacht wordt over hoe...