+32(0)478 48 52 05 info@crisscrossing.be

KMO zit in ons DNA

Actief sinds 2002 hebben we KMO’s en start-ups geadviseerd, geholpen en begeleid in de ontwikkeling van hun commerciële processen. Onze klanten zijn actief in heel diverse sectoren: ICT, industrie, retail, groothandel, energie, verzekeringen, horeca, …

Onze missie

CrissCrossing’s missie is om KMOs en start-up in staat te stellen hun ondernemingen te laten groeien. We helpen KMOs en start-ups hun groei in handen nemen door begeleiding op mensenmaat te combineren met gebruiksvriendelijke technologie om zo hun marktpositie op een gemakkelijke, resultaatgerichte en betaalbare manier te ontwikkelen.

N

Regel 1 No click No Glory

Indien we geen klik voelen met je onderneming, dan zullen we je niet als klant aannemen – we moeten emotioneel betrokken zijn bij uw zaak om het beste werk te kunnen leveren
N

Regel 4 Wij beloven u geen meerverkoop

Wij beloven u geen meer verkoop – U zal ons nooit betrappen op dergelijke beloftes, meer nog, wij beweren dat agencies die dit beweren gewoon tegen u liegen.
N

Regel 2 No value No go

Indien we merken dat we geen substantiële meerwaarde kunnen aan wat u reeds doet, dan zullen we je niet als klant aannemen – wij verkwisten ons geld niet, waarom zouden we dat doen met uw geld?
N

Regel 5 A votre service

Wat we wel beloven is onze toewijding, expertise, ervaring en creativiteit aan te wenden om u een optimale service aan te bieden. Erewoord.
N

Regel 3 Budgetvriendelijkheid

Indien we voelen dat we veel te zwaar op uw budget zouden wegen, dan zullen we u niet als klant aannemen – indien u continue inzit met hoeveel u ons betaalt, betekent dat u zich niet op uw business kan concentreren
N

Regel 6 Eens klant, altijd klant

Ook al was u klant en hebben we geen lopend project met uw bedrijf, toch zullen we u contacteren als we iets bemerken dat u verder kan helpen. Een nieuwe toepassing, een foutmelding, een potentiële lead, feedback van uw klant,… U hoort van ons.

Koen Vuylsteke

Koen heeft een passie voor ondernemen, en om mensen te laten ondernemen. Met zijn +20 jaar ervaring in marketing, media en communicatietechnologie (ICT) zoekt hij voortdurend naar oplossingen die KMOs en start-ups een grotere commerciële slagkracht kunnen geven. In een snel veranderde wereld is het daarom heel belangrijk om met een open vizier en een analytische geest over de traditionele grenzen heen te denken. Maar ook met het nodige gezond verstand en respect voor de eigenheid van een bedrijf pragmatische oplossingen uit te werken.

Geef koen een belletje op +32 (0)478 48 52 05 of stuur hem een mailtje.

u

Iets voor jou?

Wens je te werken aan boeiende commerciële projecten die zowel je creativiteit als je analytisch vermogen aanscherpen? Wil je echt een verschil maken en verantwoordelijkheid dragen? Staan klanten centraal en sta je hen bij met raad en daad? Wil je werken in een toffe sfeer, waar zowel gelachen als hard gewerkt wordt?
Stuur ons een mailtje.

Een netwerk van specialisten

Je kan nu eenmaal niet van alles op de hoogte zijn – we zijn misschien wel fantastisch, maar nu ook geen supermensen ;-). Daarom is het goed dat we kunnen terugvallen op ons groot netwerk van specialisten, gaande van camera-mannen en drukkers tot CRM-specialisten en databasebeheerders. Dus als wij de expertise niet – of naar onze mening niet genoeg – in huis hebben, dan doen we beroep op onze partners. Zo kunnen we jou steeds met de nodige deskundigheid van dienst zijn.

Ben jij ook zo een specialist en kan je je vinden in onze filosofie en aanpak, neem dan zeker contact met ons op.

Data management & duurzaamheid

Ik was toch wel aangenaam verrast dat op het Forum 2019 van GS1 – een congres rond product data management en barcoderingen – er gepeild werd naar het duurzaam consumentengedrag van het publiek. De resultaten waren echter niet zo verrassend. Het toont wel aan dat er op alle fronten nagedacht wordt over hoe...

Waarom CrissCrossing?

Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.

Tijd voor een gesprek?

Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.

Data management & duurzaamheid

Ik was toch wel aangenaam verrast dat op het Forum 2019 van GS1 – een congres rond product data management en barcoderingen – er gepeild werd naar het duurzaam consumentengedrag van het publiek. De resultaten waren echter niet zo verrassend. Het toont wel aan dat er op alle fronten nagedacht wordt over hoe...