Polyvalente marketeers M/V met kennis van zaken staan tot uw dienst
Afhankelijk van uw behoeften kijken we hoe u best uit de nood geholpen wordt. Wij zijn actief in 6 werkgebieden van de commerciële organisatie: analyse & onderzoek, media ontwikkeling, communicatie, interactie, conversie en marketing management.
Analyse
- Audits en meetplannen
- Analyse van digitale activiteiten (o.a. website-analyse, user experience,…)
- Verkoopanalyse, business planning
- Markt-en doelgroeponderzoek
Media ontwikkeling
- Website en e-Shop
- Sociale media pagina’s
- Video, animaties, infographics
- Drukwerk
- Point-of-sales (digitaal & analoog)
- Beurzen en workshops
Communicatie
- Branding
- Contentcreatie
- Nieuwsartikels, blogs en vlogs
- White papers
- Visuele communicatie
Interactie
- Sociale media
- Klantentevredenheid
- Klantentrouw
- Customer service
- Monitoren van sociale media
Conversie
- Online advertising (via Google, Facebook, LinkedIn)
- Social selling
- Verkoop via platformen (Amazon, Bol.com, …)
- Integratie online-offline
- Conversie optimalisatie
Marketing management
- Product management
- E-commerce
- Data management
- Branding
- Planning en implementatie strategie
Project – Hoe gaan we te werk?
Eigenlijk zijn we flexibel in onze samenwerking. Wat voorop staat is dat de klus geklaard wordt en een duidelijke meerwaarde opbrengt. In concreto kunnen er 3 modellen onderscheiden worden:
Op projectbasis
Er wordt een planning en globale kostenraming van het project gemaakt (vb ontwikkeling van een eShop)
Als interim manager marketing of business development
Samenwerking op middellange of lange termijn (vb als interim marketing manager)
Als adviesgever/consultant
Op dagbasis
Vertel ons over uw project
Waarom CrissCrossing?
Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.
Tijd voor een gesprek?
Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.