Wat gebeurt er als u met ons contact opneemt?
Alles begint bij een goed gesprek. Geen verkooppraatjes. Geen hard-selling.
Wij contacteren je
Eén van ons – meestal Koen – zal u contacteren om een gesprek of meeting vast te leggen op een moment dat het voor u best past. ‘s Morgensvroeg? ‘s Avonds laat? Geen probleem.
Wat we ook graag weten
Aangezien we spreken over een potentiële partnership moeten we weten hoeveel tijd jullie zelf kunnen vrij maken om dit te doen werken. Of indien u liever alles of bepaalde delen liever uitbesteedt, dit mits uw uitsluitende goedkeuring uiteraard.
En tenslotte ook wat jullie budget is. Zo kunnen we u ook direct vertellen wat mogelijk en niet mogelijk is
En tenslotte ook wat jullie budget is. Zo kunnen we u ook direct vertellen wat mogelijk en niet mogelijk is
Ons voorstel
En op basis van jullie input kunnen wij dan een constructief voorstel naar samenwerking doen, op basis van jullie noden, aspiraties én budget. Wees gerust, er is geen hard-selling. U kan steeds weg gaan wanneer u u wil, en we zullen u niet meer lastig vallen. Eerlijk.
... Voor een doelgericht gesprek
De bedoeling is om meer te leren over u en uw onderneming of organisatie. Jullie doelen, waar jullie nu staan, wat u graag zou doen maar dat voor één of andere reden niet kan, en wat u aanvoelt dat niet werkt.
Onze eerste meeting
Tijdens een eerste meeting geven we u vrijblijvend advies over waar wij denken u met uw marketing activiteiten zou moeten op focussen. We gaan over uw website en communicatie, geven ideeën, wat werkt, wat kan werken, wat kan verbeteren, waar jullie aan zouden moeten werken, enz. Kortom een vrijblijvende feedback-sessie.
CrissCrossing bvba
Hooistraat 39, 9070 Heusden
+32(0)478 48 52 05
info@crisscrossing.be
ON: BE0476.740.752
Waarom CrissCrossing?
Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.
Tijd voor een gesprek?
Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.